söndag 10 augusti 2008

Tivoli

Vi sitter ofta i parken pa Magic Island och ater middag och ser pa film pa min laptop. Nu har de stallt upp ett tivoli dar och vi var just nere och tittade lite. Attraktionen ovan kallas Zipper, dragkedjan, och den var lite for intensiv for oss.
Vi bestamde oss for att ta en tur i Pharaos wave som liknar Flygande mattan pa Grona lund. Ett tag kandes det som om den skulle sla runt och syrran skrek och skrek :-D
Kanske hade det rackt med en tur i drakens mage for henne.

2 kommentarer:

Anna L sa...

Tjing för draken! Det är väl typ det ända jag klarar ;-)
På Grönan åker jag spöktåget och går i lustiga huset, sån tråkmåns e jag..

Anna L sa...

Jodå, jag ska bli duktigare på det där med att delegera, men det verkar som om dem försvinner så fort jag nämner ordet städa??
Fattar ingenting....

KRAMISA på er därborta i värmen,
här känns det redan som höst..