torsdag 28 augusti 2008

En Ego dag


Antligen sa har vi fatt vara har klippta och fargade. -Det kanns som att ha blivit av med en stor varig finne, sa syrran nar vi var klara. Efterat gick vi och shoppade i Ala Moana shoppingcenter som ar en mysig utomhusgalleria med en brokig blandning av butiker. Vi har ju varit studenter i ett par ar nu sa garderoben borjar bli bade blekt och lappad. Jag hade darfor bestamt mej for att lagga lite pengar pa klader den har terminen. Forever 21 som ar en hyfsat trendig och billig kedja har just oppnat dar sa vi, eller ja det var val mest jag, gick barsarka dar inne. Jag kopte tre langklanningar och en kjol!













Den bruna kostade ca 130 SEK och den blommiga ca 185 SEK. Billigt va?

Efter det sa bjod jag syrran pa en Lychee Martini pa Mai Tai Bar som ligger pa en terrass hogst upp i gallerian. Sjalv tog jag en Peach on the Beach. Drinkarna dar kostar 6-8 dollar/st. $5 under happy hour.

Inga kommentarer: