torsdag 21 augusti 2008

Nu är vi rika!

Nu kommer äntligen pengarna från CSN! Fast bara mina, de tänker jäklas lite till med syrran tydligen. Efter arbetsintervjun i morgon så ska jag shoppa sen ska jag boka tid hos frissan för nu ska det här kristna hippie håret bort! Nu kommer vi ju också att hinna med en liten resa innan skolan börjar. Vi har ännu inte besökt någon av de andra öarna trots att det är ganska billigt att resa mellan dom. Vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken av dem vi vill åka till bara. Big Island har sin rinnande lava och observatoriet på Mauna Kea. Maui är vackert och den svarta stranden lockar, Kauai är vilt och ganska folktomt och det lockar ju när man bor mitt i en bullrig storstad. Det blir nog hotellpriserna som får avgöra. Eller så väljer vi att campa, vi får se.

2 kommentarer:

Anna L sa...

Grattis till pengarna ;-)

Ska du klippa av dig ditt lååånga hår?
Campa låter väl billigt och bra, eftersom det inte finns några spindlar och ormar ;-P

Asa och Fia sa...

Ja campa ar harligt det blir nog det. Jodu nu ska haret av, en bit iaf. Det har vaxt som ogras i en kohage och ar nu sa langt att jag satter mej pa det och behover sjutusen harnalar for att satta upp det. Jobbigt.